torsdag 4 februari 2010

Tränat

Idag var jag på BodyCombat. Det är träning med inslag av sparkar och slag, inte mot en person utan en påhittad motståndare i spegeln eller så. Urkul! Jag tränade detta för många år sedan innan både barn och K. Detta skall jag försöka gå på en gång i veckan :-)
Jag skall simma också, en gång i veckan. Sedan räcker det med uppbokningar för en mamma.

Anton och Edvins fröken blev sjuk idag så dagiset var tvungna att stänga en timma tidigare.

Alla barnen sov när jag kom hem kl 20, så nåt måste väl gått bra även om pappan sa att de hade hoppat upp och ner ur sängarna.

Imorrn har jag ett jobbproblem som jag stör mig enormt på. Jag försöker att inte låta det ta över min hjärna men tyvärr verkar det vara försent. Nu måste jag pausa och bara ta mig igenom det och inte se tillbaka. Vi får se hur det utvecklar sig.

Inga kommentarer: