måndag 22 februari 2010

Berg

Hela huset är fullt av berg med hushållssysslor. Diskberget i köket, tvättberget i tvättstugan, dammberget på golven osv.

Barnen fick blodpudding med lingonsylt. Först efter att jag kamoflerade blodpuddingen med lingonsylten så åt de upp den, blodpuddingen alltså, lingonsylten hade nog slinkit ner ändå.

Läggningen gick ok. Edvin är lite sur över att man måste sitta vid Antons säng. Han pekar på sin stol och säger sitta! Men så fort man lämnar Antons sida busar han med ett gapskratt och livar upp sig själv.

Alma somnade i soffan.

Ibland önskar jag att man kunde klona sig själv. Eller typ dubbelklona sig själv. Då kunde varje Jag vara med ett barn och sedan ett Jag för mig själv :-) Perfekt!

Tvättberget försvann till Familjen Annorlunda. Pappan fixade köksberget. Kanske kan de andra bergen försvinna imorrn...

Inga kommentarer: