fredag 19 februari 2010

Fredagsmys

Jag och mina sockerpojkar hade fredagsmys. Vi åt tacos. Pojkarna åt två portioner av diverse grönsaker, gräddfil, tacosås och litelite kyckling. Det var riktigt trevligt faktiskt. Inte så mycket tjat från mamman. De satt mestadels ner och pillade i sig maten.

Min sockerflicka var helt utslagen och sov på soffan. Måste vara sprutan hon fick igår. Snutteputtan.

Annars var det en riktig trist jobbdag. Jag är mycket stressad av olika saker på jobbet just nu och får nästan hjärtklappning och blir handlingsförlamad för jag vet inte vad jag skall prioritera. Det löser sig säkert nästa vecka då mina sockerungar är friska igen och mamman får jobba.

Nu är det iaf HELG! Skönt! Fast det verkar ju vara värsta snöstormen och snön flyger runt och vallar upp sig. Sedan måste jag säga att skottningen i den här stan verkar vara världens sämsta... För att inte tala om skottningen i det här området och vägen ut till stora vägen. Suck...

Just nu har jag sådana där nervryckningar i ögat. Har haft det i en vecka cirkus. Då börjar min hypokondri komma krypande och snart är det tumörer i ögat och en massa konstigheter på gång. Funderar på att använda mitt fri kort inom vården och göra en hälsokontroll.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ryckningarna i ögat beror på stress, jag får det också när det blir för mycket i tillvaron. Väldigt irriterande för det kan hålla i sig flera veckor efter att lugnet har lagt sig. Lite som ett straff.

Nu drar vi till Trysil, mitt i snövädret :)

Krama barnen så får vi ses när jag kommer hem.