måndag 1 december 2008

Vardag igen

Fast för mig är ju alla dagar egentligen likadana, förutom att pappan är hemma på helgerna.

Iaf så förflöt helgen fint. Igår gjorde vi en liten shoppingtur på 421, det var kul men inte tillräckligt. Vi hittade inte rätt saker och det är trist att shoppa med 3 barn varav 1 springer runt som en syster yster. Hon kommer tappas bort nångång den ungen det är jag säker på. Hon syns ju inte och svarar inte när man ropar på henne *suck*

Jag håller på att byta bank. Vad jobbigt det är!!! Alla autogiro skall uppdateras och man skall lära sig ett nytt Internetbanksystem. Hittills har allt varit sämre. Kanske kan jag ändra åsikt när jag provat ett tag men annars byter jag tillbaka om ett år. Jag har inte stängt mina konton på den andra banken utan skall bara stänga ner de tjänster som kostar något.

Edvin har börjat ställa sig upp mot saker nu. Vingligt och okontrollerat men han står upp. Ibland ramlar han, blir ett fasligt liv. De snor varandras leksaker och retas hela tiden. Det är många viljor i den här familjen.

Inatt sov de relativt bra. Fast 5.20 ville de gå upp. Det ville ingen annan, så de fick lite leksaker att roa sig med i sina sängar. Anton sträcker in sina händer genom spjälorna och drar Edvin i håret. Speciellt när han vill ha hans vällingflaska... Annars kan de titta på varandra och skratta och prata och så. Det är kul att de kan roa varandra lite iaf :-)

Denna veckan har vi saker varje dag inplanerade. Hur kunde det blir så? Känns lite stressigt, men det får väl gå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, Christine kikar in och prövar sina teknikkunskaper, fin blogg du har!