lördag 13 december 2008

Lucialördag

Igår var en sådan dag då jag hade kunnat sälja alla barnen på blocket, för 50 öre stycket. Men det gick över. Idag är de gullungar igen. Och pappan är ju hemma och hjälper till.

Pappan tycker jag skriver för lite om barnen i min blogg. Jag själv tycker att de är det enda jag skriver om. Jag får väl skriva mer då om allt istället. Eller nåt.

Edvin reser sig mot mer och mer saker nu. Han kan krypa också men verkar föredra att åla sig. Båda pojkarna har sovit hela natten utan välling. Skönt. Fast inatt var Alma jättekonstig och skrek typ var 5:e minut. Hon hade ont i näsan sa hon.

Inte så mycket lussefirande här idag. Har några vaga planer på att baka lussekatter men än har det inte hunnits med. Vi skall åka och handla snart. Det är typ vårt lördagsnöje. Hela familjen drar till maxi. Skojboj.

Helgen går i rasande fart och inget som inte planeras minutiöst hinns med. Spontana saker rinner mest ut i sanden eftersom man måste vänta på mat, sömn och andra saker som skall inträffa först.

Inga kommentarer: