onsdag 21 januari 2009

Övertrött

Kan man vara tröttare än vad jag är nu? Sov inte sådär jättebra inatt, två pojkar skrek. Upp tidigt till jobbet. Missade bussen. Massa möten. Massa jobb, komma ihåg, leta upp. Komma hem. Pussa barn. Natta barn.

Nu vill jag bara natta mig själv, men jag vet inte om jag orkar borsta tänderna. Jag kan inte sova utan att borsta tänderna. Det är läskigt tycker jag.

Edvin hostar och hostar. Please, please, please bli inte sjuk. SOV ordentligt. Han vägrade tydligen sova lunch idag. Nu måste vi stuva om i schemat igen. Hur gör man om den ena inte är redo att bara sova en gång/dag då? Då blir det taskig tajming :-(

Imorrn måste jag lämna och hämta på dagis. Jobbigt. Precis just nu känns det som att jag inte orkar lyfta en finger imorrn och bara vill låta allt flyta på... Men sånt kan man inte göra när man är mamma och måste fixa saker och ting....

Kram på er!

Inga kommentarer: