tisdag 6 januari 2009

Mål för 2009

I år ger jag inga nyårslöften utan jag har satt upp mål istället som jag vill nå. Får se hur det går med dem.

Mitt primära mål är såklart att få familjen att fungera utan krångel och att alla skall må bra.

Mat:
Planera inköp och göra matlista.
Laga mer mat från grunden.

Hälsa:
Röra på mig mera.
Äta nyttig och bra mat.
Vill komma i mina kläder utan att en stor mage är i vägen.

Ego:
Skapa mer egentid.
Läsa minst 6 skönlitterära böcker.
Träffa vänner oftare både med och utan barn.

Barn:
Skapa individuellt umgänge för varje barn.

Sedan tillkommer det ju en del andra mål som skall göras med huset, trädgård osv men de är inte lika stora som dessa jag satt upp...

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vilka vettiga mål du satt upp. Hoppas att du uppnår dem!