söndag 11 januari 2009

Babyproffsen

Förra veckan köpte jag en åkbräda i en babyproffsenaffär. Tyvärr passade inte åkbrädan vår vagn så jag ville lämna tillbaka den. Vi åker idag till ett annat babyproffsen för att vi ändå skulle åt det hållet. Då är det inte öppet köp på denna i en annan babyproffsaffär utan man kan bara få ett tillgodokvitto (alltså inga pengar tillbaka). Jag tycker detta var grymt dåligt. De har ju samma priser etc. Som "försvar" sa de att de inte har samma system. Jaha, och vad berör det mig? De får ju sälja min åkbräda till samma pris och jag MÅSTE handla med mina pengar i deras affär...

Jag kunde åkt till den andra babyproffsen men den ligger på andra sidan stan men jag hade ingen lust med det. Dessutom var det nära stängningstid och vi hade lite andra ärenden också. Tycker det är dålig service av en stor välkänd kedja helt enkelt.

Så om nån skall handla på Babyproffsen på Backaplan ( ja, tillgodokvittona gäller också endast i den affären) så säg till. Ni kanske kan lösa ut mig... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag handlar aldrig i den Babyproffsen affären längre! Så himla otrevlig personal får man leta länge efter! Usch och fy!

Vi handlar uteslutande bara på Nids 4 Kids på Backaplan vid Mattlandet! Super service alltid!!!

Rekommenderar denna butik varmt!

Kram Vikkan

Evelina sa...

Jag handlar inte i denna kedja överhuvudtaget mer pga en incident med vår babywatch, lång historia, finns på min blogg.
Usel butik, men det var här i Sthlm.