måndag 20 december 2010

Nu är det jul...

Här i vårt hus! För vi har en gran. En riktig fin gran. Barnen hjälpte till att klä den. Vi har kanske lite tråkigt pynt. Undrar fortfarande var mina halmgrejer är och andra små saker... Glitter fick den i år också. Lite sned men ändå så grann så grann.
Massa kulor, röda, matta, blanka, guldiga. Några gubbar och änglar. Lite smått och gott helt enkelt.

Jag skall nog börja med lite julklappsinslagning. Det är det absolut tråkigaste jag vet. Jag är ingen fiffig pysselmänniska, tyvärr. Men julklapparna måste slås in och det kanske är idag det skall ske, om vi skall hinna med allt annat de andra dagarna. Kanske kan jag fjäska med K så kanske han kan slå in några. Han är riktigt bra på inslagning, det blir jättefint och krulliga band.

Inga kommentarer: