söndag 31 augusti 2008

Smycken

Idag har jag bla packat ner mina smycken. God, va mycket smycken jag har. Och de är så fina! Tyvärr använder jag dem inte så mycket för närvarande eftersom barn gillar att dra i halsband och pilla på armband, och örhängen. När de har kommit förbi det stadiet skall jag ha på mig nya smycken varje dag :-) Säkert, jag är nästan på väg att köpa DET halsbandet och när det är köpt kommer jag aldrig vilja ta det av mig. Eller jo, nångång kanske, men det blir sällan. När skall jag då använda mina fina SNÖ halsband?

Jag hittade också 15 läppstift. 4 stycken med tillhörande läppenna. 5 stycken av märket Clinique. När använde jag dessa tänkte jag och tittade på dem. Över hälften var oanvända. När köpte jag dessa tänkte jag då? Och varför? Den frågan har inget svar för jag kommer inte ihåg, det var minst 10 år sedan och då är det väl waste på dem? Inte för att jag skulle använda dem nu ändå, men uppenbarligen har jag svårt för att slänga dem för man vet ju aldrig? Men nu har jag klämt på det hela dagen och nu skall de slängas. Bortbortbort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir inte förvånad, du har alltid ÄLSKAT att kolla läppfärger och nagelack :) Och så ögonskuggor - såklart, men där är vi på samma nivå.

Ikväll har jag gjort hallen snygg, ny byrå (identisk med den förra fast i ek) och jag är mycket nöjd.

Kram

Cia sa...

Men ögonskuggorna använder jag ju iaf :) Nagellacken har jag redan rensat så nu har jag typ bara 5 kvar :(

Du får ta en bild på hallen! Eller nej, jag kan komma och titta på den LIVE om drygt en vecka ;-)

Kram