torsdag 28 augusti 2008

KLAR!

Skickade precis in sista uppgiften i min projektkurs. Nu får vi bara se om jag blir godkänd! Yippie! Känns verkligen SKÖNT att slippa ha ångest över tidsbrist och kluriga frågor.

För att öva mig i vad jag lärt mig har jag skapat en tidplan över vår flytt hem i MS Project. Haha. Den är jättefin och har en massa aktiviteter inlagda. Nu skall den väl följas också :-)

Har även pratat med dagissamordnaren idag. Alma kanske kommer få en plats på Lovas dagis. På vårt förstahandsval är hon dock på plats 20 i kön. Hoppas båda hon och killarna kommer in på det dagiset till nästa höst iaf. Samordnaren har ju svårt att svara på frågor som när, hur och var. Kan inte lova nånting och inte säga nåt om nåt för man vet aldrig hur det är typ. Massa flummhumm om ingenting, så jag vet inte riktigt om det fanns en plats nu för Alma eller om det kanske kan finnas en. Får reda på mer nästa vecka....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!

Jo du, vi har precis samma strul med modulenthus när det gäller priser. *suck*

Ang planlösningen så har vi behållt det lilla sovrummet och endast ändrat på köket, samt att vi lagt till massor med fönster.

Så fort vi fått pris på allt och bestämmt oss för att gå vidare med våra ändringar så släpper jag även planlösningen för bottenvåningen. Jag meddelar dig då. ^_^

Tack för din kommentar i min blogg. Lycka till med hus och hem!

MVH
Vilda-Hilda

Anonym sa...

Jag är mycket stolt över dig. Det måste kännas jätteskönt att vara klar med inlämningsuppgiften.

Kramelikram