måndag 3 januari 2011

Familjen Annorlunda

Nu börjar det igen! Jag tycker det är fascinerande att se familjer med 7 - 10 barn och de verkar aldrig få nog heller. Kan inte ens tänka mig hur deras vardag ser ut, jag har fullt upp med mina 3. Skall bli kul och intressant att slötitta lite på denna serie framöver. Så kan man klaga lite och känna sig som bästa mamman!

Jag jobbade idag. God, va jobbigt att ta sig upp imorse. Barnen ville heller inte vakna. När Alma väl kom upp kunde hon knappt gå sa hon. Jag bestämde iaf att ta två dagar till ledigt. Hoppas barnen och jag inte går varandra på nerverna.

Jag längtar till våren. Det gör lite ont i mitt hjärta att det snöar för fullt ute. När skall vintern ta slut? Jag vill inte vänta till mars! Vi måste flytta till Spanien under vinterhalvåret. Eller Thailand. Eller nåt annat soligt land....

Inga kommentarer: