söndag 19 april 2009

Ahhhhhh

Jag hinner inte med att blogga. Det kanske är bra? Visar att man gör andra saker? Haha, men jag vill ju blogga. Jag är ju en Internetperson! Fast min Internetperson blir bara sämre och sämre att hålla sig uppdaterad med det som händer på Internt. Tråkigt.

Iaf så har jag velat blogga sen i torsdags. Nu har jag väl glömt bort hälften men här kommer det viktigaste:

Edvin går! Äntligen tar sina stapplande steg. Helst vill han gå på snedden, är ju van efter att traskat längs väggarna. Nu när han går längs väggarna springer han fram. Skitfort. Det går ju inte lika fort utan nån vägg, då är det mer ett steg i taget. Långsamt tycker han, tror jag.

Anton klättrar i trappan. Någon hade glömt stänga grinden och vips hör jag något i trappan. När jag kollar så är han redan på övervåningen, så stolt går omkring och skall leka.

Vi promenerade till dagiset i torsdags. Alma åkte på ståbrädan. Det gick jättebra :-) Skönt att det funkar. Och vi kom i tid! Fastän jag hade bestämt att vi skulle gå klockan 8 och vi gick 8.20, 8.55 var vi framme. Fast vi gick ju fort förstås.

Har precis suttit och strulat med försäkringskassan och bankid. Superirriterad. Fick det iaf att funka och har nu i efterhand begärt mina dagar. Då måste man ange varför man inte gjort det i tid. "Miss i hanteringen" skrev jag, undra om man får missa som privatperson...

2 kommentarer:

Evelina sa...

Grattis Edvin till stegen!!
Nu får mamma springa..

"miss i hanteringen" kanske funkar?!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Duktiga Edvin!

Jag hinner inte heller med bloggandet. NU läser jag detta gamla inlägg :-)