torsdag 27 november 2008

3 barn som sover

Jag tror jag har lyckats söva mina barn samtidigt idag igen. WOW! Ibland funkar det bra, ibland inte. Nu är det tyst och alla verkar sova. Vad skall jag hitta på då? Finns det nåt skojigt att göra eller skall jag städa lite? Vi får se, har ju faktiskt en del mail att svara på och kanske lite bloggar att kolla på, och det är ju kul. Men jag är lite trött också, så jag borde kanske vila?

Dagens fundering (jag vill gärna ha svar på detta, så lämna gärna en kommentar om du vet):
Hur återvinner man hushållspapper? Blött hushållspapper kan man ju lägga i komposten, men var skall man lägga det torra? I pappersåtervinningen? Eller i restavfallet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att man skall lägga det i kartong återvinningen. Fast inte alls säker.

Anonym sa...

Hmm...restavfallet trodde jag. Skulle också vilja veta om det var fel! / Marina

Lindas trädgårdsblogg sa...

Allt hushållspapper går att komposteras! Hej förresten!