söndag 19 september 2010

Många inlägg

har jag skrivit denna veckan. Fast i huvudet, och dit har ju bara jag access... :-(

Idag har vi röstat. Jag bestämde mig i valbåset. Valet till regionen var ju svårast för är har man ju verkligen inte satt sig in i nån fråga. Valet till riksdagen var klart sedan innan, och till kommunen bestämde jag mig i kön in. Det var lång kö till vallokalen. Vilket gläder mig. Det är härligt att se så många vilja använda sin demokratiska rättighet.

Dagens Grr:
Alma var ute i regnet med en rödvit mössa. När den blev blöt "blödde" det röda in i det vita... *suck*

Igår var pappan och jag på roadtrip till Tyskland. Innan Alma föddes brukade vi åka en gång per år. Sedan bodde vi utomlands. Nu kanske traditionen är tillbaka. Iaf fram och tillbaka på 12 timmar. Jätteskoj. Men vi avhandlade en hel del ämnen på vägen och kom hem laddade med både det ena och det andra.

1 kommentar:

Evelina sa...

Härligt med en liten avstickare! Ibland blir man ju förundrad över hur "de tänkte egentligen" när de gör vissa kläder. Är detta inte testat innan kan man ju undra? Surt!