lördag 25 september 2010

Barnmarknad

Idag var jag på en barnmarknad i Torslanda. För första gången är jag helnöjd. 3 me and 1 tröjor till Alma som ser helt nya ut och ett par jättefina popjeans, även dessa ser nya ut. Sedan hittade jag lite dagiskläder. Jag gillar inte att ha nya fina saker på dagis, utan där passar begagnat jättebra som ombyten.  Till pojkarna hittade jag ingenting. Dels för att det var ett berg av kläder på 98-104 bordet, dels för att det är så oinspirerande med pojkkläder och inte lika stort utbud.

Hittade också en jättefin mantel med krona som barnen fick till  utklädningslådan samt några nya böcker. Mamman är trött på att läsa de gamla vanliga...

Jag hade även lämnat in en del ytterplagg och skor för försäljning. Hoppas de blir sålda. Det får man reda på imorrn när man skall hämta osålda varor samt ev pengar.

Imorrn har de rea på grejerna, så jag kanske tar mig en tur till. Man vet ju aldrig vad som dyker upp när andra har varit och stuvat om lite.

Inga kommentarer: