onsdag 23 juni 2010

Trött

Idag är jag verkligen megatrött. Det är för ljust ute på natten. Barn som kommer redan kl 22. Jag får ingen vila.

I helgen var Pappa Ks syster här med familj. Trevligt. Vi var först på Liseberg. Pojkarna grät när de stod i kö till karusellerna och ville hela tiden knö sig. De grät när karusellen var slut. Därimellan var det glada.

På så söndagen var vi i Slottskogen. Det var premiär för Barnens zoo. Precis när vi kom dit började det regna. Ösregna. Barnen åt glass och var lyckliga.

Jag rensade lite i min garderob. Två stora påsar med kläder som jag dumpat i en sådandär klädbox. Skönt! Skall nog rensa lite mera snart. Pappa K kanske kan rensa någon av hans 21 skjortor som hänger på rad och som han inte använt på 100 år.

Garderoben. Vi har en liten walk-in-closet i snedväggen i vårt sovrum. Den är mitt höstprojekt. Mer praktisk förvaring och utnyttjning av den. Oftast är den så full att man inte kan komma in i den. Allt ryms där. Barnkläder, mina kläder, pappans kläder, ouppackade kartonger, bortlagda leksaker... Någon som har tips eller idéer på förvaring i snedtak, kontakta mig!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Har lite tid over medan David laddar upp bilder. Kul att hora vad som forsiggar i "verkligheten" :)

Kann dig arad, din bloggadress ar den enda jag kommer ihag!

Kram