fredag 11 juni 2010

Oj

Jag hade tänkt blogga lite om min vecka men så fastnade jag i ett nytt designverktyg. God, man borde verkligen engagera sig för att få sin blogg som man vill... Det är så styrt här och mitt tålamod är så kort.

Idag nådde jag en punkt nära sammanbrott. Men jag klarade mig för jag är ingen sammanbrottsperson, men jag kan tänka mig hur det känns för dem som är det. Jag fixar väl resten på måndag eller nåt.

Jag tröstade mig med shopping. Jag älskar shopping. Känns som jag varit borta forever från stan. Jag måste dit oftare! Känner lite inspiration när det gäller både inredning och kläder. Skall man ändra sig lite tro? Kanske kan komma närmare sig själv eller nåt. Skall fundera på det.

En annan sak jag saknar: Musik. Var är den? Var får jag tag på den? När lyssnar jag på den? Kanske dags att skaffa nån manick för detta? Så man kan hänga med i svängarna eller ladda med gamla godingar. För det är väl något som saknas om man bara kan nynna på "Musse Piggs klubbhus tiptoptiptop" eller favvon denna vecka "Specialagenten Ozo"... Då gillar jag iaf bättre när jag fastnar på "Här kommer Pippi" eller "Sov i ro".

Inga kommentarer: