måndag 23 februari 2009

Sega trötta dagar

Tröttsam. Det är så man kan sammanfatta veckan som gick. Jag har varit så trött. Har gått runt i ett töcken. Är fortfarande trött. Det är nog årstiden. Fastän vi har fått snö som lyser upp så är det grått och geggigt. Det blir ju så när det snöar och sen blir plusgrader.

Längtar efter våren. Tror jag går i ide tills dess. Göra bara det nödvändigaste och inget annat? Säkert. Vi har ju ettårskalas snart. Typ 3 stycken eller nåt.

Anton provade att gå med skor igår. Han gillade det inte alls. Han får öva mera. Efter en stund gick det bättre. Han har världens största fötter. Han får ha storlek 20.

Edvin har mindre fötter, men han går ju inte. Däremot står han utan stöd nu, och klappar händerna. Många långa sekunder. Nu får vi öva så han kan gå snart.

Alma letar efter något. Jag fattar inte vad. Hon lade precis nappen på bordet och sa "Jag behöver inte den nappen nu". Wow, kanske ett steg i rätt riktning. Idag är det Molly Mus som är favoritfilmen, förra veckan var det Teletubbies...

Vällinglocket letar hon efter, hon skall sätta det på flaskan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tröttsamt i veckan som gick...håller med dig till fullo! Barnen var sjuka, jag har något i kroppen som inte vill bryta ut men helt orkeslös är jag! Hade hoppats att denna vecka skulle börja bättre. Tji fick jag. Nackvärk när jag vaknade i morse! *blää*

Duktig Anton som ändå försöker gå i sina skor! Men vadå, stora fötter? Johanna har 20 på sina och Elias 21! ;-)

Heja Edvin! Duktig pojk!

Wow, Alma kanske blir stora tjejen nu när hon lägger ifrån sig nappen. Lycka till med det! :-)

Hoppas denna vecka blir en mindre tröttsam!
Kram Vikkan