tisdag 5 oktober 2010

Ny månad

Jag tappade bort mig totalt förra veckan. Var i Stockholm på utbildning en dag med hotellnatt och annars bara trött. Enligt min läkare har jag lite stresssymptom som yrsel och dåligt minne (nästan total minnesförlust ibland). Och visst det är mycket på jobbet, men det är mycket hemma också. Jag hinner helt enkelt inte med. Jag koncentrerar mig på att göra vissa måsten men mest är det "släcka bränder" som gäller och det ÄR stressigt. Att inte ha tid att göra sina saker i den tid och när man har planerat det. 

Iaf så var helgen skön. Jag köpte mig en didrikson vinterjacka! Och beställde fix-jackor till pojkarna. Nu saknas bara skor, fleecefodrade ställ, beslut om overaller osv. Snart, snart skall jag åka till Ullared och handla julklappar, då kanske man kan få tag i nåt käckt till barnen också.

Jag fick sålt både brio-stolen och akta-vagnen i helgen. Schysst! Nu är det bara en reima-overall kvar. Nån med intresse?

Idag är Anton sjuk så jag sitter här och fördriver tiden lite medan han sover. Innan har vi sett på Skrållan två gånger och Pippi en gång. Jag passar på att tvätta lite så jag kanske kan besegra tvättberget. Hade varit fint.

Fotografering på dagisen denna vecka. Alma och Anton igår. Edvin på fredag. Annars inget nytt från den här sidan av världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lungt vännen, var rädd om dig!