måndag 9 augusti 2010

Ny dator

Jag har köpt mig en egen dator, en ny fin och jättesnabb! Nu behöver jag inte få några hysteriska anfall när det tar evigheter att få fram websidor osv.

Undra om jag kommer blogga snabbare då? Tangentbordet är lite ovant så jag skriver mycket fel men å andra sidan kanske jag inte kommer tappa inlägg pga av seg dator.

Hittills känner jag mig nöjd! Scrollfunktionen funkar skitbra. Den var lite sådär knäpp på min gamla dator. Och jag har fått med mig mina favoriter! Så jag slipper känna mig handikappad.

Och den är blå! Datorn! Fast jag vet inte om det fanns andra färger för jag tog bara ett paket och det kanske råkade vara blå eller så var alla det. Orkar iaf inte ta reda på det för jag orkade inte vänta med att installera den här nya fina snabba datorn ;-)

Det var ett kryss från önskelistan det.

Inga kommentarer: