söndag 25 april 2010

Önskelista

På mammans önskelista står följande:

  1. Namnsmycke med barnens namn
  2. Cykel med bred sadel och högt handtag
  3. Didrikson jacka

Det är typ en top3 lista på saker VILL HA, men som jag aldrig kommer mig för att köpa. Varför? För att jag aldrig kan bestämma mig.

Dilemma 1:
Skall jag ha ett runt smycke eller ett hjärta? Skall jag ha sådana där namntags? Vilken kedja skall jag ha? Osv, osv. Just nu lutar det åt ett runt smycke med namn på 3 darlings.

Dilemma 2:
Hur mycket pengar skall den kosta? Skall det vara ett bra märke eller bara biltemas? Behöver jag 7 växlar eller räcker det med 3?

Dilemma 3:
Behöver jag ha en just sådan här jacka? Blir den för tråkig efter ett tag? Kommer man kunna använda den på vintern?

Tja, vi får se om det blir något eller om det kanske faller ner från toppen. Känner att en klocka snart platsar på top3, vad skall flyttas ner? Eller skall något inhandlas?

Inga kommentarer: