torsdag 11 mars 2010

Blandning på radio

I morse funkade inte bilradion igen. Den gör så ibland, då måste man starta om bilen. Som värsta datorn.. Så jag körde och väntade på att jag skulle få stanna vid nåt trafikljus så jag kunde starta om. Ända till Bjurslätt kom jag för jag fastnade i en grön våg... Dock funkade ändå inte radion efter omstart så jag fick åka hela vägen till jobbet. På parkeringen testade jag att ta ut nyckeln och sen starta om. Då funkade den. Skönt. Men det var en trist väg till jobbet.

En annan radiosak.
När jag åker hem brukar jag lyssna på Mix megapol. Ni vet, bästa blandningen av nya och gamla låtar. Varje dag kommer låten Heros at war (kommer inte ihåg vem som sjunger den nu), en mycket sorglig sång. Inte sån värst blandning va? Jag åker ju oftast hem mellan 16-17 också så det är inom samma timme.
Idag var det ännu värre. Jag bytte kanal när sången kom. Då började den på Bandit rock också! Vad är detta?

Parantes: Jag tycker inte låten är dålig, bara sorglig...

Nu sover alla barnen. Nyhet: Alma har slutat med nattblöja! Och välling. Stora tjejen nu. Som belöning skall vi gå på bio. Hon ska välja filmen.

Inga kommentarer: