onsdag 16 december 2009

Jaha

Sedan förra inlägget har barnen varit friska en hel vecka för att Anton nu har feber och världens förkylning med hosta.

Skojboj.

Alma och jag var på Liseberg idag. Med 4 kompisar, två till mig och två till Alma. Vi åkte karusell och hade kul. Fast det var iskallt. Och småsmå snöflingor i luften. Vantar på och av. Mamma, jag är kissenödig. Av med overall och hela kittet. Mamma, det kommer inget. På med allt igen och sedan samma visa en kvart senare.

Jag har fått en ny tjänst på mitt jobb. Japp, ett steg på min karriärspinne :-) Roligt och spännande! Lite inofficiellt börjar den redan 1/1. På fredag går jag på 3 veckors semester. Alltså har jag 1000 saker att samordna innan dess och därför ingen tid för VAB. What to do? Total panik och stress.

Imorrn kommer ett nytt hus på vår gata vilket innebär att gatan är avstängd från 6.30 -10. Fast redan nu när vi kom hem vid 20 hade huset kommit och tog upp halva vägen. Blir svårt att ta sig ut då... Vi har dock en nödlösning, att åka på cykelvägen mellan vårt och ett annat område.

Nu är jag trött och nog gå och lägga mig. Anton panton håller på och hostar så det blir nog en såndär natt...

Kramisar!

Inga kommentarer: