söndag 4 oktober 2009

Helg

Pojkarna var på dagis hela veckan! Wow! Fast Alma blev sjuk på torsdagen, och var hemma på fredagen också. Nu tyckte jag hon var frisk men nu ligger hon och hostar i sin säng. Suck. Stackarn.

I torsdags var jag hos min hudläkare. Hade två misstänkta prickar som måste tas bort. Har lite ångest över att jag inte kollat prickarna tidigare när jag vet att jag ligger i en riskzon. Jag har tagit bort två prickar tidigare och de har varit friska. Han kollade också mitt eksem och jag fick en stark salva så nu är det på väg bort *yeay*

I lördags var barnmarknaden. I torsdags eftermiddag fick jag ett mail att jag kunde få lämna in grejer eftersom en hade hoppat av. Så jag och Marina samlade ihop lite saker och satta prislappar och lämnade in. Vi fick tillbaka nästan allt :-( Men det var skojigt! Och vi gör nog om det om vi får chansen. Själv fyndade jag en barndammsugare för 30 kr. Den är favoriten hemma nu ja, inte för föräldrarna såklart då den brummar fint hela tiden. Det fanns inte så mycket annat faktiskt men några plagg slank ner såklart.

Idag har vi rensat i förrådet. Nu har vi massa grejer som skall till tippen på lördag. Känner ni nån som behöver husgeråd typ glas, muggar, tallrikar etc så hojta. Massor av lampor också. Det finns faktiskt en del fint, men som inte är i vår stil längre. Massa blått.

Tjipptjopp!

Inga kommentarer: