onsdag 9 september 2009

Tappat minne

Nuförtiden är jag inte bra på att komma ihåg saker. Innan har jag haft väldigt lätt för namn och personer, att komma ihåg detaljer och planeringar. Men nu är allt som bortblåst. Jag tror det är för mycket helt enkelt. Skriver jag inte ner det så finns det inte. Namn vet jag inte hur jag skall lösa, får väl nöta in det.

Livet stressar runt från punkt a till b och sen tillbaka. Kollade i kalendern för att boka in en kompisträff men det var fullt, eller inte fullt men man kan ju inte lämna hemmet alla kvällar i veckan... Med bara tråkiga saker dessutom. Oh well...

Annars knatar dagispluttarna runt. Kanske, om vi har tur blir detta första hela veckan på dagis.

Alma och jag skall åka till Danmark på fredag med Marina och Lova. Vi skall testa hur Skagen är i september och sen skall vi sova på badhotellet. Skall bli kul!

Imorrn skall Edvin på återbesök hos läkaren. För förkylningsastman egentligen men nu har han ju halsfluss + astman igen. Tänkte testa Anton för halsfluss också. Det går nämligen på deras dagis.

1 kommentar:

Linda sa...

jo, minnet behöver helt klart skriftligt stöd i tider som dessa. dvs tider av dagis, jobb och allmänt ekorrhjul. kramis!