lördag 26 september 2009

Ps

Jag gjorde precis en långkörare på to do-listan - Lägga ut overallerna på Blocket. Japp nu är annonsen ute och jag hoppas de blir sålda. Nu har jag ett klädpaket att lägga ut också, men det blir en annan dag.

Förresten, nästa vecka är det sån där barnmarknad igen. Jag hade anmält mig att vara med som säljare. Då skulle man få ett mail att svara på och de 100 första skulle få ett nummer och vara med. Jag svarade på mailet inom 40 minuter. Det var på kvällen. På TO-listan fanns bara 50 personer. Då tycker man ju att man borde fått vara med, men jag fick aldrig något nummer så det blev inget. Blev lite besviken faktiskt för jag hade velat vara med, men jag får väl fortsätta med blocket eller bortskänkning. På min to do-lista står också att skaffa ett Traderakonto och ev kanske sälja där. Men jag är LAT och uppenbarligen inte så angelägen...

Inga kommentarer: