fredag 19 augusti 2011

Sista semesterdagen

Sedan är 6 veckors semester slut och vardagen börjar igen. Ja det är bara att andas. Det har varit jätteskönt med 6 veckors ledigt, synd att man inte alltid kan ha det.

Igår var vi på Ullared. Jag älskar Ullared. Det fanns mycket där nu. Jag köpte dock inga barnkläder förutom strumpor. Jag bestämde att de skall klara sig med det de har och använda det som finns istället. Jag tror det blir bra. Jag köpte dagisvantar, fuskpolos och fleeceunderställ också förstås. Jag köpte en höstjacka till mig, en mer kappliknande och en datorväska. Egentligen en vanlig väska med där min dator skall ligga. Får se om den funkar.

Vi köpte en lampa till en läshörna i soffan. Det blev skitbra. Jag vill ha en till i det andra hörnet. Jag gillar lampor och ljus. Jag fick lust att byta ut andra lampor sin vi har här hemma  men måste fundera lite på vad vi vill ha.

Barnen fick stanna en natt extra hos mormor och morfar.

Inga kommentarer: