onsdag 8 juli 2009

3 år

Idag är det Almas 3-årsdag. Min lilla snuttefia. Hon fick sin fina sparkcykel som hon önskat sig sen i julas. Hon har gått och pratat hela dagen om att idag är det hennes födelsedag. Moster Malin, Charlotte och Sandra kom en stund på dagen. Marina, Mikael och Lova på kvällen.


Man blir lite nostalgisk. För 3 år sedan var vi på Varbergs Sjukhus och höll på att föda barn vid den här tiden. Hon ville ju aldrig komma! Först 3 dagar med värkar, små och stora. Sen en hel dag på sjukhuset. Till sist fick vi ta hjälp av en sugklocka för att ta ut henne. Sent på kvällen. Jag hade siktat in mig på att hon skulle födas den 8 juli, för att få ett coolt personnummer: 060708 och klockan blev typ 23.15 innan hon äntligen kom ut. En flicka! Till oss! Vår älskling!

Sen dess har vi alltid varit ihop och bara varit borta från varandra korta stunder eller max 3 dygn eller så. Min älskade prinsessa, vi hör ihop du och jag och kommer att vara för evigt.

Nyfödd

1 år

2 år


3 år












3 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Grattis Alma!!!

Linda sa...

så söt hon är!!! grattis i efterskott!

Hanna sa...

Vad stor hon ser ut nu...grattis igen!!