lördag 5 juli 2008

Impulsköp

Vad är erat dyraste och sämsta impulsköp?

Jag är inte den som impulshandlar så mycket (hahaha), ja iaf inte dyra saker för de måste jag oftast tänka myyyyycket på. Det dyraste impulsköp jag har gjort är nog någon kavaj (eller flera) för kanske max 500 kr. Jag gillar kavajer, men jag passar inte så bra i dem, speciellt inte när jag köper konstigt mönstrade eller den modefärgen som är inne just nu. Inte så praktiskt.

I en tidning var det just denna frågan och de hade ställt den till 3 personer. Den ena svarade en pryl som skulle stryka skjortor åt en typ, den andra svarade en märkesjacka och den tredje hade impulsköpt en LÄGENHET i Florida som han nu ångrade lite för han visste inte hur han skulle få hem pengarna. JAHA! Oj vad vi är medlidsamma....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min käre sambo är nog den som står för impulsköpen i vårt hushåll. Själv får jag sålla mig till dig Cecilia och säga att det är nåt klädesplagg som toppar den listan. Tror det måste vara ett par skor för 700:-, köpta av en skohandlare på jobbet. Har ännu aldrig använt dem eftersom mina fötter inte kommer i dem längre ;-)

Anonym sa...

Jag har ganska nyligen impulshandlat en skjorta för 900:- Fick men en slips dock.
Jätte snygg är den men andra gången jag använde den så gjorde jag sönder den =(

Cia sa...

Kan man inte laga den Mikael då? Var det en olyckshändelse eller nåt i tyget`? Om det var nåt i tillverkningen så kan man ju gå tillbaka med den...