söndag 29 november 2009

It never ends...

Nu har Edvin feber. Helt utslagen blev han helt plötsligt på eftermiddagen. Bara satt still i knät och vilade huvudet i famnen.

Imorse tyckte vi att han var så bra så att vi kunde dra ner på hans mediciner men sen gick det snabbt utför verkade det som. Får se vart det leder till....

Annars har vi pyntat vårt hem för advent. Tiden har gått så snabbt, om 4 veckor är det jul? Herregud. Nu måste det planeras och styras upp så vi slipper komma in i stressfasen och tidbristen. Jag skall iaf ha 3 veckor semester under julen. Det skall bli skönt :-)

Har fått kommentarer om långhåriga pojkar. De är håriga de små sötnosarna. Precis som Alma. Men Edvins hår har fått sig en klippning så han har en söt annan frisyr nu. Skall ta en bild och lägga in såklart. Anton fick behålla sina lockar ett tag till.

Kom precis på att jag råkat slänga Edvins lock som jag sparat. Nu blev jag lessen.

1 kommentar:

Lotta sa...

fast jag menade att de var SÖTA långhåriga goskillar, cia!