måndag 23 maj 2011

Helgen som försvann

i ett askmoln...

Pojkarna gjorde premiär på barnleklandet på Ikea. Modigt trappade de efter sin syster. Anton var väl inga problem, Edvin traskade efter.

Anton gjorde premiär i kalsonger. Inte första gången men första gången med intresse. Japp, han gick på toaletten helt själv, torkade sig och tog sig ett klistermärke (vilket är priset för att lyckas på pottan). Kissade han ner sig bytte han kalsongerna helt själv till ett par nya. Duktigt. Kanske äntligen är på gång då. Edvin är också duktig fast lite mer svårflörtad. Helt klart kommer man få spendera mycket tid i badrummet numera...

Annars inget nytt. Var en snabbvisit i Stockholm förra veckan på arbetsmöte. Trist att bara åka fram och tillbaka, nästa gång skall det finnas plats för shopping också!

Jag klarade min ITIL-cert! Jag gick ju en kurs för några veckor sedan som slutade med ett prov för certifiering. Jag klarade mig! Och det kändes verkligen som ett misslyckande efteråt då det verkligen var svåra frågor men nä, I did it *görDoraUtforskardansen*

*tjingeling*

Inga kommentarer: