onsdag 28 december 2011

Julefrid

Julen var bra tycker jag. Vi har varit hemma med gäster och utan gäster. Och det har varit skönt att inte flänga runt. Vi har haft sovmorgon varje dag och strosar i pyjamas och äter sen frukost.

Barnen fick massor av julklappar. Antons bästa är en brandstation. Almas bästa är ett dockhuvud. Edvins bästa är en dator. Förutom dessa favoriter fick de lasersvärd, lego, polisbilar, petshops, barbies, pyssel och en massa massa mer.

Jag fick också julklappar. Biljetter till Bruce Springsteen. Det var en spännande klapp tycker jag, helt oväntat.

Igår gjorde vi lite shopping. På Polarn o Pyret fanns det nästan inget alls. Köpte bara trosor och en klänning till Alma. Lite besviken faktiskt och ångrar mig att jag inte var ute första readagen. Hittade några kläder till mig på Esprit. Det bästa fyndet var nog fleecefodrat regnställ till pojkarna. No more geggamojja på overallerna. Fast nu kommer väl vintern om en vecka eller två så man behöver overallerna men det är ok. Vill bara inte tvätta overallerna varje vecka. Visar en bild på Edvins overall för att illustrera vad jag menar. Baksidan ser likadan ut. Och Brorsans.

Inga kommentarer: