lördag 16 juli 2011

Semester

Jag hade nästan tappat bort mig, därav tyst på bloggen + att min dator varit dålig och inne på reparation. Nu är den tillbaka med alla mina favoriter och mitt vanliga jag kan komma tillbaka.

Nu har jag semester. Skönt att bara vara ledig och inte göra nåt speciellt alls. Jag skall ladda mina batterier för min höst är redan fullbokad med aktiviteter (jobb-aktiviteter). Skall fundera allvarligt på att vara ledig en dag eller så per vecka. Vågar jag? Orkar jag? Jag har ett liitet svårt kontrollbehov som jag måste släppa och delegera till någon annan. Ingen kommer dock underlätta mitt jobb för mig, kanske bara kan ta ett steg tillbaka på tempot. Det kanske är det som behövs? Det skall jag fundera på iaf...

Jag skall lunka vidare med mig själv och andra saker också. En nyrenovering eller nåt. Kanske sätta upp någon tavla. Byta gardiner. Slänga nåt skräp. Det finns många saker som gör en lite lite gladare vid slutförandet. Om man gör många sådana små saker kanske man blir jätteglad och nöjd? Eller så kanske man aldrig kan nå det där då man är klar och bara glad för den man är? Det finns saker att göra åtminstone och massor av att fundera på.

Rätt trist inlägg men jag har en plan på många flera. Men får väl ta dem ett i sänder. Kanske innan månaden är slut. Kanske inte. Oh well only time will tell...

Inga kommentarer: